ظرفیت تجمیع اطلاعات
بازاریابان باید آماده تجمیع این اطلاعات جزئی کاربران به یک روش سیستماتیک باشند.

هدف مندی آنی (Real Time)
۷۴ درصد از خریداران آنلاین از پیشنهاد محصول و خدمات سایت ها احساس ناراحتی میکنند.

تولید محتوا
از میان هر ۱۰ مشتری مدرن،۹ نفر محتوای برندها را مفید توصیف کرده اند و اظهار داشته اند که محتواها باعث تقویت احساس اعتماد انها به یک شرکت می شود.

قدرت شبکه های اجتماعی
۷۱ درصد از مشتریان فقط به توصیه برندی میپردازند که سوال ها و نظراتشان در شبکه های اجتماعی آن به سرعت پاسخ داده شوند.

موبایل و دیگر هیچ
بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین از طریق موبایل جدید نیست ولی این روزها ۸۳ درصد از خریداران تقاضای یک تجربه یکپارچه در دستگاه های مختلف اعم از لپ تاپ و گوشی هوشمند وتبلتشان دارند.

شفافیت نرخ  بازگشت سرمایه
برای ۷۱ درصد از شرکت های متوسط، اثبات نرخ بازگشت سرمایه ی بازاریابی یک چالش در ابتدای راه بازاریابی است.